Bekle beni istanbul!

Bundan tam 1 yıl öncede aynı şeyi düşünüyordum, ama cesaret edip bir adım atamamıştım.. Şimdi kuzenlerimin de verdiği cesaret sayesinde, bir adım atıp artık istanbul’a yerleşmeye, orada bir hayat kurmaya karar verdim.. Tabii bunu yaparken kuzenlerim de yanımda olacak 🙂 Beni birazda olsa rahatlatan şey, orada yalnız olmayacağım. Zaten gerek internette hazırladığım videolar sayesinde gerekse freelance olarak çalıştığım işler doğrultusunda birçok kişiyle tanıştım, çok yabancılık çekeceğimi sanmıyorum..Bundan tam 1 yıl öncede aynı şeyi düşünüyordum, ama cesaret edip bir adım atamamıştım.. Şimdi kuzenlerimin de verdiği cesaret sayesinde, bir adım atıp artık istanbul’a yerleşmeye, orada bir hayat kurmaya karar verdim.. Tabii bunu yaparken kuzenlerim de yanımda olacak 🙂 Beni birazda olsa rahatlatan şey, orada yalnız olmayacağım. Zaten gerek internette hazırladığım videolar sayesinde gerekse freelance olarak çalıştığım işler doğrultusunda birçok kişiyle tanıştım, çok yabancılık çekeceğimi sanmıyorum..

Benim gibi bu işlerle uğraşan herkesin bir gün istanbul’a gidip biraz ajans deneyimi yaşaması gerekir diye düşünüyorum, sevgili arkadaşım (şuan bana küs olabilir) Coşkun Deniz‘de bu konuda epey bir ısrarcıydı ancak dediğim gibi ben kabuğumu o zamanlar bir türlü kıramamıştım, ama neyse ki artık buna bir son verdim 🙂

Nerede çalışacağımı, nerede oturacağımı şuan bilemiyorum.. Bu yüzden bir nevi keşif için yakında istanbul’a gideceğim.. Daha sonra işimi ve evimi garanti altına aldıktan sonra, kuzenlerimle birlikte eşyalı eve taşınacağız. Sonrası da eminim hepimiz için çok iyi olacak, zorlu bir şehir olduğunu bilsem de istanbul bana hiçte uzak gelmiyor 🙂

Ama tabi burada ailemi, sevdiklerimi bırakmakta koymuyor değil. Belkide bu zamana kadar duygusal düşündüğüm için ayrılamadım, ama artık biraz daha profesyonel düşünüp buna bir nokta koymalıyım.. Sonuçta istanbul’a gidip bir daha hiç gelmeyecek değilim ya 🙂 Ayda 1 kez evime geleceğim, kendime vakit ayıracağım.. Aynı zamanda işlerime de odaklanacağım, bence her şey güzel olacak..

Kim demiş bilmiyorum ama şu söz çok doğru;
” Bazen ihtiyacın olan tek şey, 20 saniyelik deli cesaretidir. “

Yayınlayan

Tayfun Erbilen

2009’dan beri web işleriyle uğraşan, aynı zamanda amatör müziklede ilgilenen sıradan birisi..

“Bekle beni istanbul!” üzerine 15 yorum

  1. @Müjdat Sayar, eyvallah yolum düşerse bir gün çayını esirgemezsin artık 🙂

  2. Senin için en iyisini olmasını diliyorum dostum. Senin neden bilgisayar mühendisliği okumadığını düşünmüyor değilim. Her neyse umarım her şey dilediğin gibi olur.

  3. İyiki pc programcılığı okumamışsın diyorum ama pc mühendisliği okusaydın iyiydi.

  4. Gözün korkmasın tabi. Alışılır, zorluklar geçer.. Yolunda başarılar.. Eski hallerim gözümün önüne geldi ya la 😀

  5. istanbul beylikdüzüne yine yolun düşerse benimde kapım her zaman açıktır çayımı kahvemi içersin iş konusundada ev konusundada yardımcı olurum

  6. Sevgili Tayfun .. Beylikdüzüne bekliyorum seni 🙂 .. İnanır mısın keşke İstanbul ' da olsada bi grup oluştursak , toplansak bi söyleyişi yapsa diyordum .. Keşke başka bişe isteseymişim 🙂 .. En kısa sürede yerini bizede söyle 🙂 MERAKTAYIZZ …

  7. Pendik Kartal yani kısaca Anadolu yakasında nereye gelirsen dükkanıma beklerim kardeşim çok sevindim hakkında hayırlısı olsun…

  8. Merhaba tayfun kardeşim. İstanbula geldiğin zaman seninle tanışmak isterim ya skypeni ekledim fakat kabul etmedin girmiyosun heralde skype'ye. msn adresinide bulamadım valla tanışmak istiyorum msn adresin var ise [email protected] adresini eklersen beni çok memnun edersin ve seninle iyi işler yapacağımı umuyorum ve bundan hiç şüphem yok. dediğim gibi msn ekle 🙂

  9. Tayfunum yakında bize de İstanbul gözüküyor ekipçe 🙂 ofisimizi ve kalacağımız yeri ayarlamaya çalışıyoruz. Umarım orada görüşürüz

  10. İstanbula gelmen aslında senin için güzel bir şey, fikrimi almak istersen gelmeni tavsiye etmem anadolu insanının sözleri daha güvenilirdir istanbul'a gelip hüsranla dönen bir çok arkadaşım var çalışkan bir arkadaşsın iş bulursun fakat senin giderlerini bile karşılamaz, daha öncede bir konu hakkımda düşüncelerimi söylemiştim sana haklı çıktım biliyorsun senin gibi verimli arkadaşlar bence ailesi yanında daha başarılı olurlar, bir şeyler istediğin gibi yolunda gitmez ise kendinde suç arama istanbul ilk sana yapmayacak bu kötülüğü inan bana ben istanbullu olmasam burada durmam emin ol sakın böyle bir hata yapma işine ve insanlara küsersin beni ilgilendirmez fakat iyi bir kardeşimin kaybolmasını izleyemem..

  11. @Serkan Pekdemir, teşekkür ederim.. Şimdilik bir süre erteledim İstanbul işini.. Dediğiniz gibi daha önce birkaç farklı şehirde çalışmayı denedim ama en uzunu 6-7 ay sürdü 🙂 Belkide ben evimde mutluyum, farkında değilim..

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir